Jacko Argyle zemřel ve vězení poté, co byl usvědčen z vraždy nevlastní matky. Dr. Arthur Calgary prokáže, že Jacko byl v době vraždy s ním a byl tedy nevinný. (Viasat)

Recenze (30)

necisty

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Zaskočen velmi kvalitní atmosférou a výměnou podezřelých - byl jsem vždy o krok pozadu:D. Asi nemá smysl neustále opakovat, že je to na velmi dobré úrovni po všech stránkách, tyto 'TV filmy' nemají konkurenci a spousta těch amerických slátanin by se od toho mohli učit. Označuji zatím za jednu z nejlepších Marplových, ale nejhorší je na tom to, že mě zde poprvé štvala samotná Marplová. Byl to hodně složitý případ z pohledu účastníka. Taková starší paní prostě nemůže vydedukovat jak se to všechno odehrálo před dvěma roky. Rozhodně ne tak, jak to bylo podáno ve filmu. ... Vražda kvůli penězům, poprava, svatba, doktor přes zvířata, stopař, adoptované děti. ()

elizabeth_ba

Upozorňuji ty, kteří film neviděl, ať můj comment raději nečtou, neboť je v něm spoiler!!!!!Do komentáře k jednomu ze svých oblíbených filmů (o Horatiu Hornblowerovi) jsem napsala, že mě fascinuje vztah zatraceně přitažlivého mladého muže a stárnoucí ženy...Tak proč mi tady přišel spíše nechutný? Mohlo to být tím, že mladý muž nebyl přitažlivý a zatraceně už vůbec ne. Či tím, že ona měla do krasavice (byť stárnoucí) taky docela daleko... Ale pravděpodobně to bude tím, že v příběhu skloubili motiv ochraňující matky s motivem milující ženy a ten já dohromady nechápu a nemám ráda. Takže proto jen ty tři hvězdy, byť tento díl považuji rozhodně za lepší než např. taková Sittafordská záhada nebo Mrtvola v knihovně. ()

crozet

všechny recenze uživatele

Filmový přepis detektivek Agathy Christie má své docela limitující, z žánru plynoucí hranice. Nicméně na této epizodě bych pochválil režii - dobře vedla herce a v některých momentech působila až autenticky (dialogy). Jinak Geraldine McEwan rozhodně není pouhou "typickou hereckou představitelkou slečny Marplové." ()

fruitbueno

Na můj vkus je tato Marplová moc utahaná a taková načančaná přesně v místech, kde bych volánky a krucánky a odbočky a jiné cancy nečekala, nechtěla a hlavně: kde nejsou funkční. Největším plusem příběhů ACH je jejich kompaktnost, taková soudržnost a slepenost. Tady se tím trestuhodně plýtvá. Škoda, protože adaptaci dominují skvělé herecké výkony a, jak jinak, bezchybný scénář. ()

PavelZava

Je smutné, když o adopci rozhodují peníze, nějací chytrolíni spíše než obětavá láska k dětem. Pak to může mít kolosální následky. Zajímavé herecké obsazení, já mám rád Geraldine McEwan,Jane Seymour a Burn Gormana (úžasný v seriálu BBC Ponurý dům) Dobré, smutné citát : Nic se nevyřeší, dokud se to nevyřeší správně (Joseph Rudyard Kipling) ()